Hopp til innholdet

Hei, hva kan vi gjøre for deg?

Lurer du på hvor du kan oppbevare baggasjen, få noe å spise mens du venter eller ønsker tilgang til wifi? Trenger du assistanse eller har du glemt igjen noe. Om du ikke finner det ut selv kan serviceinnstilte kundeverter hjelpe deg som besøkende til Oslo bussterminal med praktisk informasjon for din reise.

Behov for assistanse?

Assistansetjenesten ved Oslo bussterminal er en service for personer med nedsatt funksjonsevne.

Når går bussen?

Ankomst- og avgangstider finnes på store skjermer på terminalen. Informasjon om billettkjøp finner du ved å klikke på lenken.

Lyst på noe å spise?

Det finnes både kafé og kiosk på terminalen hvor det er mulig å kjøpe seg litt å spise og drikke og noe å lese på.

Har du mistet noe?

Om du savner noe som du har mistet eller glemt på Oslo bussterminal, så må du fylle inn skjemaet som er et klikk unna.

Lurer du på noe?

Har spørsmål om billetter, avganger og ankomster før og etter reisen så finner du litt om det ved å klikke på lenken.

Trenger du å låse inn noen eiendeler?

Oslo bussterminal tilbyr oppbevaringsbokser med kortbetaling.

Finner du ikke terminalen?

Ved å klikke på lenken kommer du til et kart over område rundt Oslo bussterminal samt et kart over terminalen.

Hvorfor reise med buss?

Det er mange fordeler ved å reise med buss. Klikk på lenken for å lese om noen av dem.

Ta kontakt

Den beste måten å kontakte oss på er ved å fylle inn og sende inn kontaktskjemaet du finner ved å klikke på lenken.

Hopp rett ned til innholdet